Kariéra a vzdělávání

Samostatný/á referent/ka oddělení zdravotnické techniky

Co od vás očekáváme:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou, nejlépe technického nebo zdravotnického směru
  • VŠ biomedicínského zaměření výhodou
  • Znalost zákona o zdravotnických prostředcích a zákona o zadávání veřejných zakázek výhodou
  • Praxi v administrativní činnosti
  • Aktivní znalost MS office – excel, word
  • Znalost anglického jazyka výhodou
  • Komunikativnost, samostatnost, spolehlivost a kolegialitu
  • Samostatné zpracovávání požadavků na opravy, revize, PBTK, validace, aktualizace, aj. zdravotnické techniky
  • Při provádění servisu zdravotnické techniky komunikaci se zástupci servisních organizací
  • Po provedení servisu zdravotnické techniky provést kontrolu a převzetí
  • Součinnost na realizaci preventivních a nápravných opatření
  • Plnou odpovědnost za provedené činnosti z hlediska kvality, ekonomické efektivnosti a zajištění bezpečí pacientů se všemi možnými důsledky
  • Zajišťování poptávkových řízení ve spolupráci s primáři dotčených oddělení
  • Spolupráci s IT oddělením a zajištění kyberbezpečnosti
  • Časovou flexibilitu
  • Trestní bezúhonnost

Co vám nabízíme:

  • Příjemné pracovní prostředí
  • Motivující mzdové ohodnocení
  • Plný pracovní úvazek
  • Možnost pružné pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené
  • 2 sick days/rok
  • Parkování v areálu nemocnice zdarma
  • Výhodné stravování ve vlastní jídelně
  • Zvýhodněný mobilní tarif
  • Příspěvky na penzijní pojištění
  • Další benefity

Nástup:

podle dohody

Zájemci předloží:

Profesní životopis s uvedením dosaženého vzdělání a s telefonním nebo e-mailovým kontaktem.

Podklady předávejte na Oddělení zdravotnické techniky Nemocnice Tábor, a.s., Kpt. Jaroše 2000, 390 03 Tábor

Kontaktní osoba:

Dotazy mohou uchazeči směřovat na:
Ing. Jana Slámová,
vedoucí oddělení zdravotnické techniky,

Tel: 381 608 250
Email: jana.slamova@nemta.cz

Máte zájem o pozici?

Nástup možný ihned nebo dle domluvy.

Vložit přílohu

Nahrát další soubor

Údaje označené * je nutné vyplnit.